Måndag....

Måndag e snart slut o övergår i tisdag vilket innebär ännu en ny jobbdag o ännu en dag då man kommer närmare helgen....O då innebär de att jag även närmar mig den kommande cruisingen nästa helg....Ska bli såååå roligt o få åka på den, den kommer att snurra på inne i Östersund men mer än så vet jag inte....Vet inte ens vad bilen heter som jag ska åka i får nog kolla de lite mer tror jag....Om jag minns rätt så är den blå till färgen iaf....=)

Idag så har jag hunnit med lite städande här hemma o fixat iordning lite färg o mysigt i hallen som jag ska visa bildbevis på hade jag tänkt....Så här kommer det, men jag visste in hur jag skulle ha ljusen men de blev som de blev efter mkt funderande....



Ja det är trevligt med lite färg kan jag tycka o gillade dom här ljusen väldigt mkt o med ett nytt ljusfat o lite dekorsand så blev de riktigt bra tycker jag....

Nu väntar sängen på mig men jag återkommer imorgon med inlägg nummer 200...Tänka sig så fort tiden går då man väl kommer igång får väl se om de blir ngt spektakulärt inlägg imorgon eller om jag ens orkar o blogga men ska göra mitt bästa iaf...

Natti natti o sov gott....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0