Natten...

Nu e de natt o jag ska snart krypa ner under täcket för o sova e tanken....Men tänkte avsluta kvällen med ett litet inlägg här i bloggen iaf...O måste säga de att min snabba fart ur bilen igår som resulterade i ett skrapat knä faktiskt gör mer ont än vad jag trodde att de skulle göra....De e inte stort men gör ont så fort jag böjer knät eller kommer åt där....Men de e väl förhoppningsvis bättre till imorgon....Imorgon så ska jag duscha vovvarna o klippa Mio ordentligt, vart ju inte så förra gången då jag fick yrselattack av o torka honom...Så imorgon ska jag nog ta honom först tror jag så jag vet att jag orkar med de...O eftersom Rasmus e så pass korthårig så torkar han ju fort så då kan jag ta honom sist o de behöver inte ta så lång tid med honom iaf....

Just nu håller jag på o försöker o få ordning på livet o allt som hör där till ska försöka o sortera bort saker o ting o lägga om mitt tankesätt...O än så länge så verkar de fungera bra o jag funderar inte så mkt på sånt som jag inte ska fundera på....Nu låter jag saker o ting liksom bara va o sen så får jag se hur de blir...Ska inte överanalysera allt så som jag gjort tidigare....O med alla mina underbara vänner runt mig så ska de nog lösa sig hoppas jag....Får ju hjälp från alla håll o kanter på olika sätt i nuläget så jag känner mig väldigt lyckligt lottad....O har ju lite fler skojsaker inplanerade o närmast på listan står en cruising tur den 23 maj tillsammans med Malin o Tommy med min pappa som chaufför....Tänk vad pappa e snäll som ställer upp på de mesta här i livet allt för o göra lilla mig glad =).....Ska bli så himla kul o få åka fin bil o titta på andra bilar o förhoppningsvis träffa en massa trevligt folk o pappa får väl surra på bäst han vill med folk oxå....Han e ju stor o kan ta hand om sig sj om jag vill surra med lite folk här o där.....

Nej nu väntar sängen på mig....Såååå trött o behöver sova nu....


Skriv något till mig
Postat av: Anna

Cruising.....? nyfiken

2009-05-10 @ 16:20:22
Postat av: annsofie

Jag märkte inte ens då du skrapade knät, haha men det såg nog roligt ut :) Synd att det gör ont bara!

Men du, återigen Tack för i fredags. Jag hade jättekul :)

Puss!

2009-05-10 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0