Ojsan...

Statistiken sjunker ganska mkt då man inte bloggar på ngn dag har jag märkt så det kanske är dag med ett litet inlägg nu igen så att den kan öka lite granna...Den brukar inte va så hög men brukar ligga på nästan 15 st iaf o det låg under 10 nu såg jag....Men jag varken hann eller orkade blogga igår så då fick de bli som de blev o jag kan ju förstå att man e ju inte inne här o kollar om de iaf inte händer ngt...Idag så kommer dock dom efterlängtade bilder på lägenheten o det som är nytt i den så då borde jag kunna glädja ngn (lillasyster) iaf....=)...Så då kör vi väl igång då....



Nya soffan som såklart gillas av både vovvarna o mig...=)



Nya 42 tums tv:n...Lägg märke till klistermärkena som ännu sitter kvar..*haha*



Bokhyllorna e inte nya men flyttade o den till vänster ska få en touch av Marlen då vi shoppat nya saker till den.....=)



Min nya vägg i köket....

Sådär då va bilderna upplagda till allas stora förtjusning får jag hoppas....Vill dock måla om i vardagsrummet oxå men det får bli ett annat kapitel som inte kommer o göras ngt åt just nu....Men ngn gång inom en snar framtid så kanske de kan bli av....Har ju redan folk som sagt att dom kan hjälpa till o måla så de borde kanske inte ta så himla lång tid om man väl sätter igång....

Nu ska jag pyssla med annat en sväng....Men försöker o återkomma imorgon en sväng innan jag drar iväg på cruisingen men risken finns att jag inte hinner de.....För jag ska jobba på hundutställning hela dagen först o sen hem o äta o duscha o klä om inom loppet av 1,5 timme typ så jag lär väl vara nog stressad då kan jag tro...Men annars så åker ju kamerna med imorgon o bildbevis på fina bilar o annat kommer ju upp här i bloggen om inte annat....=)



Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Tycker vu planerar den där shoppingrundan snart! :) Kärlek!

2009-05-25 @ 00:02:05
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad snyggt!!!!!!

2009-05-25 @ 09:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0