Regn, regn, ren....

Idag så har de regnet mest hela dagen tyvärr började då jag gick till jobbet o sen så var de ett uppehåll under dagen men sen så har de hållt på mest hela eftermiddagen o kvällen....Så tråkigt o gå hem i regnet så då jag kom hem så belönade jag mig med att åka o köpa Thai mat...Tycker det är lika gott varje gång men då jag sitter där o äter så kommer jag ju på vaffö jag inte äter de så ofta....Jag får alltid ett illamående efter o de sitter fortfarande i vilket inte e så himla skoj, de känns liksom som om att maten ligger längst uppe i halsen o bara väntar på att få komma upp igen....Så nu lär de nog dröja innan jag köper de igen kan jag tro, om jag nu denna gången kunde lära mig av misstaget...Förhoppningsvis så har det gått över tills jag ska ner i sängen iaf för att ligga ner o må illa är banne mig värre än att sitta o göra de tycker jag...Sitter man så har man ju strupen i rätt läge iaf, ligger man ner så kan de ju liksom åka lättare uppåt känns de som...Minns de gången jag åkte på ngn variant av matförgiftning o fick såna magsmärtor så jag trodde att jag skulle gå åt....De hände mitt i natten oxå närmare bestämt vid 2 slaget o jag ville så gärna ringa mamma men visst att hon skulle upp tidigt dagen efter så jag gjorde inte de....Jag låg o hade ont i 3 timmar o kunde inte alls slappna av till slut så började jag kräkas o att ha ont i magen o kräkas samtidigt de va banne mig inget jag önskar min värsta fiende tror jag....De gick ju över som tur va o har inte blitt så ngn mer gång men de kanske var en försmak på hur ont de kan göra o föda iaf....För värre än så kan de inte va iaf tycker jag o då kan ni ju gissa hur pass ont de gjorde....

Min lillasyster är nu på sin semester med sin sambo o dom landade igår i Thailand efter 12 timmar i ett flygplan...Själva flygresan e jag inte så avundsjuk på då jag inte är så himla överförtjust i att flyga men att få komma till sol o värme hade ju inte vart helt fel....Men jag förväntar mig en souvenir eller två då dom kommer hem o så ska dom ju shoppa min nya favvoparfym till mig på Taxfreen...Ska visa vilken det är jag har beställt o längtar så tills jag kommer att få börja använda den....Den doftar så himla underbart så de finns inte....Lite dålig bild men den duger....


DKNY Fresh blossom...

Nehepp nu ska jag försöka göra ngt vettigt oxå hade jag tänkt...Har en dusch som väntar iaf men orkar inte ta den ännu...Men inom en snar framtid ska jag inte dit iaf....Återkommer till bloggen senare....Vilket konstigt inlägg de blev såg jag nu men äsch de får va så iaf....


Skriv något till mig
Postat av: Emma

Jag ska...eller hoppas jag får souvenir, men jag har beställt louis vuitton.. Längtar* puss

2009-05-26 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0