Struligt värre...

Livet ter sig inte så bra just nu förstår inte varför de blir såhär varför saker o ting inte går åt de håll jag vill....O då jag just e påväg åt rätt håll så e de ngt som styr mig på fel väg igen....Vill inte skriva för mkt för jag vill inte att de ska bli fel heller, men just nu så önskar jag att saker o ting inte va som dom e....Om man ändå hade kunnat spola tillbaka tiden o då fått göra om lite val här i livet så skulle man kanske slippa gå o fundera på de nu....Val som kanske kunde ha gjort mitt liv lite lättare eller så hade de gått ännu mer käpprätt åt helvete....Om jag bara kunde få in i min skalle att jag inte ska gå o fundera på allt så skulle de va så mkt lättare....Men just nu så e de ju så mkt både i mitt privatliv o på jobbet så snart kokar jag över o då vette tusan hur de går....Då skulle jag ha haft ngn vid min sida som kunde ta tag i mig o lova att allt kommer att ordna sig...Så om ngn känner sig upplagd för o göra de så ska jag ringa när den dagen kommer o jag behöver de...Men man kan ju inte bo för långt bort då för då hinner man nog inte hit förrens de e försent, personen bör bo inom en radie av ca 5 mil....Längre bort går nog inte såvida man inte kan ta sig hit riktigt snabbt då funkar de ju oxå, huvudsaken att jag får en famn att krypa upp i o som kan hålla om hårt o säga att allt kommer att ordna sig....

Måste sluta med mina funderingar o leva det liv jag har här o nu o göra det bästa av situaitonen helt enkelt....Men om de kunde va enkelt så skulle jag inte behöva fundera så mkt heller tror jag....Aaaaahhhhh blir ju tokig av detta o nu blev jag tväryr oxå kanske bättre om jag kryper ner under täcket o sover istället....

Natti natti o sov gott....



Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0