Tibax...

Lovade ju att återkomma lite senare under kvällen o nu e jag här igen...Men egentligen så borde jag stänga ner bloggen o inte skriva ngt alls för jag tänker alldeles för mkt just nu o hjärtat rusar o mår inte bra...Men det är ju såna ggr som jag verkligen kan skriva av mig o inte alls behöver tänka så mkt....Nu bannar jag lillasyster lite för att hon inte e hemma, fast då skulle hon nog kanske skälla lite på mig o säga åt mig o inte tänka så mkt....=)

Det är såna kvällar som denna som jag e såååå himla glad för musiken o allt som den får mig att känna....Musik betyder så oerhört mkt för mig så imorgon måste jag bege mig in på Onoff o kolla ut en ny mp3 spelare tror jag....Måste få med mig musiken ut igen så att mina promenader blir mer betydelsefulla för mig o så att jag känner att jag lever då jag är ute o går....Bara att få lyssna på vägen till jobbet är så himla skönt för då hinner jag rensa skallen innan jag kliver in där o på hemvägen så hinner jag rensa oxå innan jag kommer hem.....Ja de får nog bli så iaf en ny mp3 imorgon så att jag blir som folk igen....=)

Ska även träffa bästa Marlen imorgon o få mig en dos av henne...Såååå som jag har längtat efter de o de har dröjt alldeles för länge sen sist, för då va vi ju ute o gick på isen för tusan...Så de är ju bevis nog för att det gått alldeles för länge mellan gångerna...Ska hämta upp henne då hon slutat jobba o sen så ska vi äta ngn god mat tror jag o sen bara surra i en massa timmar....Morgondagen på jobbet kommer nog att gå ganska så fort tror jag eftersom jag har ngt trevligt o se fram emot....

Nu väntar vovvarna på rundan o sen väntar sängen på mig....Bara piss att de fortfarande regnar ute verkar som de aldrig kommer att sluta regna just nu....Men bara o fälla upp paraplyet o bege sig ut så dom får göra sitt så att jag får sova sen...

Natti natti o sov så gott....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0