Till skogs...

Har just kommit hem från Motormässan va riktigt trevligt o strosa runt där o prata med Malin...O så himla varmt o skönt har de blitt ute nu oxå så jag njuter till fullo...Men vet inte om jag direkt kommer att njuta då jag ska sätta mig i bilen snart o åka ut mot skogen....För nu så packar jag in mig o lite saker i bilen o åker ner till stugan för att umgås mer med Marlen o sen bara ta de lungt o ha en extremt trevlig kväll....Ska även sova över där med vovvarna så de blir tipp topp...Vovvarna är redan där för dom åkte med mamma o pappa tidigare idag så de känns skönt att dom slipper sätta sig i min varma bil nu....Jag återkommer imorgon kväll ngn gång då jag behagar att åka hem helt enkelt....Men skulle de va ngn som vill få tag på mig så har jag ju såklart mobilen med för den som vill de....

Ha en fortsatt underbar helg i solen för de tänker jag ha....




Kanske lite tidigt men den passar idag....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0