Dagens sista....

Ska snart ner i sängen o sussa hade jag tänkt men kan ju bjuda på ett inlägg här innan jag knoppar in kanske...Känner mig inte så där jättetrött så jag vet inte ens om jag somnar då jag lägger mig....O jag vägrar o ligga o snurra runt i timmar som jag fick göra natten mot idag...Trodde ju att jag skulle kunna sova bra men det gjorde jag verkligen inte....O hundarna var uppe o vandrade en massa dom oxå o då vaknar ju jag hela tiden o kan inte komma till ro förrens dom gjort det....Så inatt hoppas jag få sova hela natten utan några större störelsemoment...

Minns jag rätt så har jag föreläsning klockan 9:00 imorgon o sen studiegrupp efter lunch men ska kolla schemat innan jag lägger mig iaf....Vänder mot sängen nu så återkommer jag imorgon....Blev inte så mkt till blogg nu iaf...=P


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0