Funderingar...

Okej jag skulle ju inte återkomma förrens efter träningen men nu e jag här iaf.....Jag måååste bara få detta ur mitt system o då gör jag det på bloggen såklart....Jag är en expert på att fundera väldigt mkt ibland o folk säger åt mig att jag inte ska tänka så mkt....Men nu kan jag inte sluta fundera på detta utan då slänger jag ut det här utan att såklart peka ut ngn person...O det är nog säkert ingen som direkt känner igen sig eftersom antalet är flera av dom.....

Det jag nu skriver om är såklart dom som tillhör det andra könet ibland så undrar jag hur dom ens tänker eller om dom ens tänker ngt alls...Dom kanske helt enkelt bara säger som dom tänker o just därför som dom kan vara väldigt rättframma i endel saker....En utav dessa saker är ju såklart sexet killar säger precis när dom vill ha det o dom vill ju gärna ha det ofta...Eller det är ju den bilden jag fått av dom som jag haft i min närhet på olika sätt men jag vet att det finns dom som inte alls är så oxå.....Nu kommer jag ju dock till min fundering i detta inlägg hur killar egentligen tänker då dom erbjuder sina sexuella tjänster som KK....Jag har på ca 3 veckor fått detta erbjudande från flera håll där en utav dom till o med sa att han inte alls såg mig som förhållande material men mer än gärna låg med mig lite nu o då....O då undrar jag vilka jävla signaler är det jag egentligen sänder ut då han nu var den förste som frågade o sen så ploppade förslagen upp ett efter ett....Är det så killar ser mig alltså som ngn man bara har i sängen o sen räcker det...O jag är verkligen ingen som är sån som person om dom nu tror det så tror dom ju sååååå himla fel....O jag vill inte alls anse att det är såna signaler som jag sänder ut heller utan jag är ju bara mig sj gentemot alla som jag har i min närhet....Jag tror bara helt enkelt att dom inte känner mig o den person som jag är....O om dom endast vill ha mig i sängen så kommer dom inte heller få en chans till att träffa den rätta Jessica heller....

Jag vill ju ha sååååå mkt mer än bara tillfälliga nummer i sängen eller vart dom nu sker....Jag vill ha närhet, ömhet o en massa sånt som hör ett förhållande till....O ngn gång ska jag väl träffa den rätte som oxå känner så o som vill lära känna mig oxå....O då blir ju allt så himla mkt bättre i sängen oxå anser jag istället för att jag ska rumla runt med ngn som jag inte känner....Nej, nej, nej o åter nej det är inget jag tänker ägna mig åt...Jag håller hårt på mina värderingar o dom är extremt viktiga för mig o mitt liv....Dom är ju endel av mig o den person som jag är o jag tänker ju inte ändra på mig sj för ngn annan heller....

Usch nu fick jag avreagera mig lite på detta iaf o jag har inte hängt ut ngn alls så jag går med ryggen fri....O jag tycker inte alls särskilt illa om ngn av dom som kom med förslaget utan blir bara mest arg på att dom inte känner mig så pass bra som jag först trodde....Men alla kan ju inte vara så extremt perfekta som jag är så jag kan väl inte klandra dom heller....=P

Over and out....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0