Grannar....=S

Okej jag brukar mer än sällan klaga på mina goda grannar men igår kväll då jag lagt mig så fick jag spunk på dom under mig....Det är ett yngre par i 20-25 års åldern som bor där varav han bor där jämt o hon ibland tror jag....Men i vilket fall som helst när dom är där tillsammans o särskilt då dom ska gå o lägga sig så bråkar dom ALLTID, okej om det hade handlat om sex eller sånt men det gör det aldrig...Hon skäller på honom hela tiden o gormar o har sig o han säger inte emot alls iaf inte vad jag kan höra...Men han verkar vara en väldigt lugn o snäll person så det kan jag förstå....Men skenet kanske bedrar o han kan säkert bli arg han oxå om han vill....Men jag har aldrig hört honom höja rösten en enda gång åt henne då hon skriker o har sig...Värsta gången var nog då dom kom hem från krogen en gång o hån slängde saker där nere o skrek o slängde igen dörrar så det skakade i hela huset....=S
Då trodde jag nästan att polisen snart skulle va på plats av att ngn annan granne ringt in dom för det var banne mig det värsta jag hört på länge....O nu så bråkas det mest varje vecka mellan dom två av att hon då som sagt skäller på honom o han verkar inte säga så mkt....Ibland så kanske det vore bättre om par gick skilda vägar iaf för grannfridens skull....Men hon kanske oxå bara pratar högt o ljudligt o att det då låter som att hon är arg....

Nu ska jag iaf ut med dom små o sen lägga mig för att se om jag får höra ngt samtal från våningen under eller hur det blir....




Reklam musik....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0