Håltimme...

Nu har jag håltimme fast det är ju egentligen håltimmar efter som dom är två till antalet men det är bara en kvar just nu iaf för klockan 13 ska jag sitta igen i två timmar då med lärare o så ska vi va 16 (!!!) st i rummet vilket vi aldrig varit tidigare så det blir ju spännande o se om vi hinner allt då på två timmar...Annars brukar vi vara hälften så många o ändå inte riktigt hinna med alla diskussioner....

Fick post idag o som vanligt så är det ju mest räkningar o fick mobil räkningen som var under 200 kr denna månaden men det jag skrattade lite gott åt var mitt sms konto som stod på 2000 (!!!!) sms under perioden 23 sept - 25 okt....O ja jag kan ju villigt erkänna att jag skickar endel sms men inte trodde jag att det var såååå pass mkt iaf men jag skickar ju gratis såna o då blir ju det billigare än att ringa så man får ju tänka till lite nu då man är fattig student....Har ju tillgång till 3000 sms varje månad så jag hade ju några till godo iaf =D....

Nu ska jag vänta ut tiden tills klockan blir 13 så jag får avsluta skolan för idag.....O sen så ska jag duscha Rasmus är tanken eftersom han har fått tillbaka klåda igen....Har ökat hans kortison dos efter råd från veterinären så jag hoppas att han ska bli bättre....Men en dusch idag med special schampoo står på schemat sen alltså o sen så ska jag ju iväg o röra på mig oxå är tanken....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0