Heeeeeelg....

O det känns som detta e enda helgen på läääänge som jag inte behöver tänka på skolan ngt alls utan bara kan vara ledig o ta det lungt....Så igår var jag bjuden till Petra på middag vilket uppskattades enormt det var sååå trevligt o det dracks gott vin o goda Rosa panter drinkar...Vovvarna fick följa med dom oxå o dom blev bortskämda med gott kött dom oxå så dit vill dom säkert gå fler ggr....Sen så gick vi på lokala puben o vovvarna fick följa med dit oxå men dom fick sitta ute på terassen för dom fick visst inte vara där inne....=P.....Men där drack vi bara vatten så det blev ganska så billigt o för min del så räckte det redan med den alkohol som jag hade hällt i mig innan....=D

Så nu blir det lungt tills den 4 dec så jobbet har sin sista planeringsdag för terminen o jag hoppas som vanligt att det blir ngn form av utgång då men annars så kanske jag o Petra kan göra en repris på våran kväll sen sist...O då vet jag ju att det kommer att bli roligt o jag slipper gå hem besviken iaf....Men med Petra är man aldrig besviken så det behöver jag nog inte oroa mig för iaf...Så jag får vila i två veckor nu o sen är det bara att köra på igen o om två veckor så bär det ju av mot Falun igen inför andra skolträffen o det ska oxå bli skoj....

Jag blir såååå himla less av att det aldrig är ngt på tv om kvällarna då det är helg...Har ikväll kollat på första avsnittet av Robinson som så många andra....Men jag störde mig hela tiden på Paolo Roberto som programledare så jag vette tusan om jag orkar kolla på de andra avsnitten....Dom måååste ha haft fler programledare att välja mellan tycker jag så det borde inte ha varit så svårt o hitta ngn annan...Eller som lillasyster sa att det hade blitt så mkt bättre om jag hade fått stå för programledar biten o då hade jag ju skött det proffesionellt iaf....=D

Nu börjar mina ögon redan att grusa ihop sig så jag vet inte om jag snart måste ner i sängen o sova för jag sov inte så bra natten som var vilket jag sällan gör då jag har alkohol i kroppen....Konstigt att många säger tvärtom o dom somnar på fläcken då dom druckit lite jag blir bara extremt rastlös ibland o kan inte alls komma till ro....Men jag somnade efter endel vridande o vändande o sov väl sisådär hela natten så inatt hoppas jag få sova ostört istället....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0