I survived....=D

Jag överlevde dagens box pass o det känns i kroppen nu vill jag lova men det känns på ett extremt bra sätt....Kroppen blir liksom alldeles slö efteråt o man får svårt o gå o det måste ju innebära att man gjort ngt bra iaf....=P
Men då vi skulle göra en övning ikväll så hände det ngt med svanken o benen domnade liksom bort vilket inte var den bästa av känslor kan jag meddela så jag tog inte i så mkt på den övningen men jobbade lite iaf....O dom säger ju att det är bättre att jobba lite iaf än att inte göra ngt alls....O banne men till sommaren 2010 så kanske man kan känna sig lite mer tränad o kan visa sig på beachen....=P

Nu ska jag snart vandra mot sängen o sova är tanken hade först tänkt o kolla på Andra avenyn avsnittet från ikväll men vet inte om jag orkar....Men nu så känner jag att jag vill kolla på det iaf så då gör jag väl det innan jag går o hoppar ner i sängen....Men man får inte hoppa så som Camilla gjorde en gång för då går sängen sönder man får liksom hoppa lite i slow motion istället så går det bra....=D

Natti natti eller godmorgon eller god middag......Vet ju inte när just nu läser detta inlägg....Så lika bra att köra hela registret på en gång....=D


Skriv något till mig
Postat av: M

hehe....kan va väldigt dumt å göra ett sånt hopp:)!!!!

2009-12-03 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0