Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag......

Jag är jag o jag tänker inte ändra på mig sj för ngn annan har jag just bestämt....Jag ska vara den som är viktigast i mitt liv o då så ska inte ngn eller ngt få komma o förstöra det för mig...Mitt liv är mitt liv o det ska jag från o med nu leva som jag vill ha det varför ska jag gå runt o fundera på hur andra tycker o tänker för...O jag tycker verkligen inte om då folk som inte ens känner mig kallar mig för helt dum i huvudet, nehe då innebär det att folk verkligen inte känner mig anser jag....O såna människor behöver jag inte alls ha i mitt liv anser jag utan dom kan vandra vidare så lägger jag fokus på annat....Jag ska roa mig med sånt som jaaaaag tycker är roligt o jag ska komma tillbaka till den glada personen som jag brukar vara...Har inte känt mig så glad de senaste dagarna men nu ska det bli ändring på det istället...

Imorgon ska jag jobba igen o sen så är det snart lördag o då ska jag ut o roa mig med bästa Marlen vilket jag sett fram emot vääääldigt länge...Typ sen hon frågade mig om jag ville gå med o det är nog sen i början på okt tror jag så snacka om att jag väntat på detta tillfälle nu....Ska möta upp henne på hennes jobb vid 15:00 så ska vi gå på Gina o se om det finns ngt trevligt o ha på sig till kvällen annars så får det som hänger hemma i garderoben duga oxå....Sen är tanken att jag ska hålla henne sällskap på jobbet på sönd o lillasyster kom ju på bästa ideen om att jag kan prova ALLA skor i butiken så har jag ngt att göra...Ser fram emot o prova flera tusen kronors skorna iaf o sen dom med skyhöga klackar o sånt...Dom har ju verkligen alla typer av skor där så jag kan nog hålla mig sysselsatt i ngn timme eller så tror jag....O sen så kan jag dricka mängder av chai latte som Marlen fått mig till att dricka så jag är väl en äkta bloggare då för dom dricker ju såna allihopa tycker jag....Ja jag har mkt o se fram emot i helgen misann så jag kan verkligen gå runt med ett leende o vara väldigt nöjd iaf tror jag....=D

Nehepp nu ska dom små ut o jag ner i sängen o soooova så jag tar mig upp imorgon bitti o orkar ta mig på jobbet för att göra mina timmar där....


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Det kommer bli en underbar helg:) Snart är vi där! Puss!!!

2009-11-12 @ 09:31:38
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Marlen

Det kommer bli en underbar helg:) Snart är vi där! Puss!!!

2009-11-12 @ 09:32:15
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0