Jahapp....Life goes on...

Okej jag vet inte ens hur jag ska börja detta inlägg men usch så jag saknar mina låååånga fina naglar som jag tog bort igår o mina vanliga naglar mår inte bra utan sina lååånga vänner....Kanske man kan önska sig förlängning i julklappa minsann....Eller så hintar jag här i bloggen åt berörda som läser detta inlägg så kan ju dom *pekar på* Jenny och Åsa kanske ge det till mig....=D

Idag fick vi våran hemtenta som ska vara klar tills på månd kl 18:00 då den ska lämnas in i sin mapp på skolsidan den heter fronter men tror inte ngn där ute fattar vad det är iaf....Förutom Maria då som är inne i samma hjul o snurrar hon har stenkoll på vad jag menar....=P
I alla fall så tog jag lite paus idag efter vi fått den o ska sätta mig ner imorgon o påbörja den istället....Men tänker nog unna mig lite sovmorgon först så jag orkar med det o inte somnar i datorn....Det kan ju va riktigt dumt menar jag o då är det bättre jag sover tills 9 iaf....=D

Ikväll så står ett pass BOX på schemat o ska tömma kroppen på allt jag kan o ta i tills det gör ont i varje muskel som finns....Förra gången så tog jag i ordentligt men nu ska det bli ännu mer hade jag tänkt o med Petra som peppar mig så brukar det gå väääldigt bra faktiskt...Man behöver ngn som sporrar en det sista så man verkligen orkar ta i då oxå o det gör Petra så ypperligt bra....

Tror att min lilla hjärna snart blir knäpp av låten jag la in i ett tidigare inlägg men jag lyssnar på den säkert 100ggr om dagen o kan den utantill till 98% så snart kan jag unna mina vänner till att få höra den oxå....=D
Tror att jag kanske måste kontakta min kontakt o se om det kanske kan va möjligt att få hem skivan som låten finns med på så kan jag ju sjunga för Maria då vi ska till Falun iaf....=D
Ja det låter ju som en jättebra plan tycker jag sj då så får väl be kontakten lite snällt o se om det kan va en möjlighet att göra det....Maria gillar ju att höra på min fina stämma o då kan jag ju inte göra henne besviken heller.....*ASG*

Nu ska jag ladda inför kvällens pass o det finns ju möjlighet att jag återkommer sen o berättar om jag överlevde det hela....=P


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0