Löööördag....=D

Haft en väldigt bra lördag o för första gången på läääänge så fick jag sova hela natten lång o somnade ganska så fort då jag lagt mig oxå....Så när jag vaknade imorse så kändes det som om att jag verkligen var utvilad vilket jag verkligen behövde....O imorse då jag vaknade så hade det kommit snöööö oxå o det snöade fortfarande så det kändes lättare att gå ut med hundarna oxå faktiskt....O det är fortfarande minus grader ute så jag hoppas på att snön nu kommer att få ligga kvar o att det nu har blivit vinter så man slipper det mörka gråa regnet som varit framme i flera veckor....

Tod o duschade Rasmus o klippte honom oxå så nu är han vit o fin igen o Mio tar jag imorgon för jag orkade inte ta honom ikväll....Det var en begynnande huvudvärk som tog det beslutet åt mig o jag kan inte stå vid en varm fön då jag har huvudvärk så han får vänta tills imorgon....Men jag tror inte att han lider för det faktiskt utan han är nog ganska så nöjd med det just nu då han ligger i soffan o sover....Ska klippa ner honom oxå imorgon så han slipper ha en massa snö som fastnar överallt då han är ute o pulsar på....För Mio han går gärna där det är lite djupare snö o Rasmus håller sig till upptrampade spår o pulsar inte alls utanför spåren....Han är väldigt bekväm av sig sj på det sättet o håller sig låååångt ifrån vattenpölar oxå fast skulle han sj få välja så skulle han inte gå ut alls då det regnar....=D

Nu så ska jag spendera några timmar med att kolla på Eragon en riktigt bra film som jag sett förut men som verkligen kan ses en gång till.....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0