Lördag....=D

Ikväll så ska jag och Marlen ut o roa oss en sväng hoppas bara att hon orkar med för hon är lite krasslig men jag ringde förut o då sa hon att om hon tog de lite lungt så skulle det nog inte vara ngn fara sa hon...O jag är ju glad så länge jag får umgås med henne o bara roa mig....För jag vet att man kan ha riktigt roligt med henne utan ens en droppe alkohol i kroppen oxå så om vi bara dricker lite så kommer vi att ha en massa skoj iaf....Så snart stundar en dusch för mig o en massa annat pyssel innan jag kan bli upphämtad av pappa som ska skjutsa in mig till Marlen...Hon sutar jobba kl 15 o då ska vi in en sväng på Gina först o se efter party toppar dom har ju en massa snyggt där så möjligheten finns ju att man hittar ngt.....=D

Ska plocka med mig kameran oxå så kan det kanske bli ngt bildspel på hela kvällen sen oxå va ju ett tag sen som jag la in ngn bild här på bloggen...Så det vore väl på sin plats att göra det snart igen men annars så hamnar ju endel på facebooken oxå o där går det sååå mkt fortare o lägga upp bilderna oxå....=P



Partaj med denna underbara människa ikväll alltså....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0