Måndag...

Nu är snart denna dagen till ända o jag får krypa ner under täcket o försöka sova....O måste sova gott inatt så jag först kan kliva upp o läsa lite litteratur o sen åka in i dejta Marlen en sväng på eftermiddagen....Får se vad vi hittar på men först så ska jag hålla henne lite sällskap på hennes jobb då hon blir sj där på eftermiddagen....O vem kan då bättre hålla henne sällskap än jag såklart....=D

Har idag skrivit klart o lämnat in en tenta så nu ska jag vänta igen tills betyget på den kommer....Den andra fick jag godkänd efter att ha lagt till en liten sak jag missat bara så det känns bra....Men risken finns att jag kanske missuppfattat hur denna skulle skrivas....Det stod inget om att det skulle vara med ngn sammanfattning på slutet så jag har inte med det....Hoppas bara inte att jag faller på det för då blir jag lite less eftersom det inte stod i beskrivningen att det skulle vara med....Men men nu kan jag iaf bara vänta tills betyget kommer i slutet på denna eller i början på nästa vecka....Men vet inte direkt om jag vill ha betyget nere i Falun då tar jag hellre emot det via mailen innan helgen....

Har idag betalat månadens räkningar o denna gången så var det inte roligt alls....Har kommit underfund med att jag måste ställa in bilen i garaget nu o bara använda den då det är nödvändigt ska verkligen försöka o gå till o från jobbet de dagar jag jobbar för att inte behöva slösa på bensinen....Det ska ju räcka om jag använder bilen då jag ska in till stora staden eller så o jag har ju inte längre än så än att jag kan gå till jobbet....Sen så hade jag ju Mios försäkring denna månaden oxå o den ligger ju på nästan 1000 kr så den gjorde ju sitt till oxå tyvärr....Men den betalar jag ju gladeligen eftersom dom är det käraste jag har och jag måste ju ta hand om dom på de sätt som jag kan....

Nu blir det lite annat innan jag ska ner i sängen.....Ska först nu njuta av Takida som spelar på Faddergalan...=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0