Music...

Idag så har jag unnat mig sj till att köpa lite musik...Japp jag köper numera min musik eftersom jag sen Ipred lagen kom är riktigt feg för att hämta hem musik på annat sätt....Jag hade inte tänkt o spendera mina dagar bakom lås o bom...O samtidigt så vet jag ju inte ens hur lagen fungerar så då beställde jag från cdon.com istället som e laglydig människa....Det skivor jag hoppas få hem i min brevlåda snart är dessa....

  

Så gissa om det ska poppas musik här hemma hos mig sen...=D....Kan ju städa dygnet runt sen o åka bil runt hela sverige då jag får hem all denna bra musik...Sammanlagt så är det 6 skivor som kommer hem i två fodral så jag anser att jag gjort ett bra köp....=D



Smakprov från Dance skivan....=D




Smakprov från 90's skivan...=D

Så nu kan dom få dimpa ner i brevlådan så kan jag partaj här hemma dag som natt med en massa bra musik helt enkelt...O samtidigt känna mig extremt laglydig....=P


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0