Naglar....

Dom som känner mig nära vet att jag brukar ha lösnaglar då jag går ut o gärna har målade naglar annars....Kostade ju till o med på mig tillfixade naglar i våras men blev sååå besviken på hon som gjorde dom då hon inte kom på ett återbesök som jag hade o inte heller ringde tillbaka på det meddelande jag lämnat...Så då filade jag ner dom sj o går inte dit igen....=(

Men åter till mina naglar nu som jag tycker om igen ska visa två olika bilder så får ni se vad jag menar....Först kommer en bild på målade o pyntade naglar som jag gjort sj o sen kommer ett på dom lösa som sitter på mina naglar nu....Det konstiga är att jag satte dit dom i förra helgen på lördagen o dom sitter fortfarande kvar allihopa o för min del så brukar det alltid lossna ngn då man ska duscha eller redan på kvällen då man e ute....Men inte denna gången alltså....






Jag behöver inga kommentarer på att jag målat lite utanför i första bilden utan det vet jag om....Var lite smått stressad då jag målade dom så det blev lite fel just då....Men jag är iaf väldigt nöjd med dom som sitter på nu o kan verkligen vänja mig vid att ha såna naglar lääääänge....Men måste väl snart ta bort dessa då man inte får ha dom på längre än 10 dagar för att inte skada sina egna som sitter under...O mina egna växer ganska så fort så man börjar redan kunna se en kant på vissa av dom...

Men jag tycker det är lite rooooligt med fina naglar så jag pysslar lite när jag orkar o kan....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0