Såååå dåligt...

Ja jag får be om ursäkt om det är ngn som varit inne här o väntat på nya inlägg men mötts av samma inlägg varje tråkiga, gråa o regninga dag....För nu är vädret verkligen inte på min sida tycker jag fick en liten strimma hopp förra veckan då ett litet snötäcke la sig på marken....Men det tinade ju såklart bort så fort det bara gick så nu är det tråkigt väder jämt o idag har vi legat i en konstant dimma oxå....

Skolan funkar bra o nu har vi gått in i delkurs 3 o den verkar faktiskt vara väldigt intressant o riktigt rolig o vi får jobba mer på arbetet med olika uppgifter o med metoder som vi kommer att ha nytta av sen då vi är färdiga oxå så det känns bra...Fick idag veta att vi på fredag får betyget på den examinerande texten som vi lämnade in för ngn vecka sen....O jag hoppas verkligen o håller alla tummar jag kan för att jag ska få godkänt på den uppgiften så jag slipper komplettera den med ngt...Men ibland så känns det som om att jag inte får godkänt för att jag sj vet inte vad det var dom ville ha fram....Då jag läser betygs kriterierna sj så anser ju jag att jag har klarat av uppgiften men sen så vet man ju som sagt inte om lärarna är nöjda....

Sen så bara måååååste jag få lägga in en lite sen kommentar om fredagens Idol sändning....Lilla Tove som hittills bara fått ros o trevliga ord om sin sång fick i fredags ris o lite elaka kommentarer....O vips så rämmnade hela världen för henne o hon kunde inte ens sitta i soffan med dom andra Idolerna utan behövde gå ut o gråta o bättra på sminket lite....Men jag kan inte förstå hur hon valde låt heller o precis som juryn sa så skulle hon ha valt en låt som mer passade hennes ålder o inte en gammal låt som Elvis sjöng för 50 år sen typ....Hon har ju en bra röst o kan säkerligen förmedla pop låtar på ett riktigt bra sätt tror jag....Men men hon kanske kommer igen tills på fredag o har tagit åt sig av den kritik hon fick då....Min favorit Calle gjorde ju än en gång ett bejublande framträdande o sjöng som en gud enligt mig o mina röster föll på honom än en gång fast jag skulle ju rösta på honom även om han sjöng Bä bä vita lamm....=P

Nehepp nu ska jag försöka o hålla mig vaken i ngn timma till innan jag stupar ner i sängen o sover...Vilket jag med lätthet skulle kunna göra nu på en gång men det känns ju lite tidigt o lägga sig vid 19:30 kanske....=D



Skriv något till mig
Postat av: Josefin

Jag vill påpeka att det absolut inte är något fel på en låt som Elvis sjöng för typ 50 år sen.. =O Det är inte fel på någon låt.. Men det kan bli fel på den om det är någon som inte kan sjunga den som man ska som sjunger den så den blir dålig.. Nu vet ju inte jag om det är så eftersom jag inte kollar på idol.. =P

2009-11-14 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0