Segt...=S

Nu så är lägenheten städad o allt ser bra mkt bättre ut o nu ska det hålla sig såhär oxå så jag bara behöver småplocka o städa golven vid behov....O så har jag äntligen skruvat ihop bordet jag köpte i juli men jag kunde lika gärna ha låtit bli eftersom jag o bordet inte är direkta vänner längre....För det första så undrar jag hur dumma dom på IKEA är som gör hålen för små för skruvarna så man får skruva järnet av sig på slutet för att ens få ner dom hela vägen...O sen när man en timme senare fått ner 12 skruvar o ska sätta fast benen så ska ju såklart det sista benet strula o inte kunna gå skruva runt hela vägen...O då höll jag på att bli toooookig på bordet o visste inte om jag skulle skruva isär allt igen o skicka ett argt brev till IKEA o verkligen säga vad jag tycker om deras för små skruvhål...Så jag kunde ju inte lägga dit skivan som ska ligga under heller eftersom benet är lite snett, men bordet står ju stadigt iaf o det passar bra framför soffan o vips så blev det mer utrymme fram till tv:n....Ska ta kort på det hela då jag fått dit skivan o gjort klart bordet som det ska vara så får ni se hur det ser ut....=D....Men vardagsrummet börjar ju så sakteliga få sin framtida form iaf vilket känns bra det stora är ju att måla väggarna som sagt men det ska jag försöka hinna med innan jul har jag tänkt....=D

Har iaf spelat en massssssa bra musik idag till städningen o då gick ju allt så mkt lättare o kan man sjunga så blir det ju lite roligare oxå samtidigt...O med gamla godingar så får man ju en massa minnen som poppar upp o är riktigt trevliga....Älskar o ha musik igång då jag städar o gärna på lite högre volym så man kan dansa runt lite samtidigt....=D








Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0