Skit oxå...

Här så hade man planerat för att träna skitan ur sig själv ikväll men så tyckte inte kroppen det utan började protestera redan vid 13 tiden...Då kom huvudvärken o jag fick ladda med tablett o juice inför seminariet...Efter en timme så började jag må riktigt illa o funderade på om jag skulle kliva ur seminariet o gå o lägga mig istället men höll ut tills det var slut...Sen så stupade jag rakt ner i sängen o skulle bara vila lite men det slutade med att jag somnade o sov i 2 timmar...Vaknade vid 5 o gick ut med hundarna o sen in o skulle äta eftersom jag skulle iväg o träna....Åt min kycklingpanna o blev såklart dålig av den o fick ännu mer ont i magen än vad jag hade innan....Så efter att inte kunna gå som folk så insåg väl jag att det inte skulle funka att träna ikväll så jag fick känna mig besegrad av min egen kropp....Magen gör fortfarande ont o jag kan bara hoppas att den är bättre imorgon då jag ska på jobbet o göra en observationsuppgift...Men det är ju några timmar dit o jag ska ju försöka mig på en natts sömn oxå innan så jag får hålla tummarna inatt då jag sover så ska det nog gå bra...

Fick inte mina beställda skivor idag så jag hoppas att jag får dom imorgon iaf så jag har ngt bra att lyssna på....O musik mår jag ju alltid bra av så om jag skulle ha ont i magen så kan det ju bli bättre om jag får skivorna imorgon...=D

Nu ska jag kolla klart på Hells kitchen o sen krypa ner under täcket o försöka sova...För att även fast jag sov 2 timmar förut så är jag lika trött nu iaf o tror inte det kommer bli ngt problem o somna sen....Jag tycker ju verkligen om att sova så det passar ju mig perfekt att jag inte har ngt problem med den biten....


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hoppas du blir bättre snart gumman å att du får dina skivor såklart =P friskiskramar

2009-11-03 @ 22:58:26
URL: http://honeyflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0