Snaaaaart fredag....

Har avslutat dagens arbetspass vilket rusade på i ett himla tempo som vanligt....Men faktiskt ganska skönt o gå hem då alla barnen samlas inne på en liten yta på eftermiddagen såvida inte den personal som stänger väljer att gå ut...O med alldeles för liiite sömn inatt så kändes det som en befrielse då jag fick gå hem eftersom huvudvärken gjort sig påmind o det var med största sannolikhet för att jag druckit alldeles för lite idag...Men man hinner inte med det alla dagar tyvärr o då får huvudet tyvärr lida....=S

Imorgon så var ju tanken att jag skulle gå ut på middag med lite trevligt folk men det är tyvärr inställt....Så nu får vi se om det går o planera in ngt nytt datum innan året är slut eller om det blir ett happening för 2010 istället....Så det ser ut som jag får sitta med näsan i hemtentan istället men det kanske är lika skoj det som en middag på stan....=S
Men men jag överlever alltid o lär säkerligen göra det denna helgen oxå även om jag sitter med tentan hela helgen....Får ju äta lite choooooklad under tiden så ska det nog inte vara ngt problmen alls...

Nu ska jag vandra ut med dom små en sväng o sen se om jag kan sova inatt eller om det är lika kört denna natten som det var igår....Då vette tusan om jag orkar med hela dan på jobbet men man får väl bara bita ihop o köra på så gott det går jag kan ju inte va hemma för att jag sover dåligt iaf....Är ju knappt hemma då jag ligger i feber ens så då ska ju inte detta få mig att stanna hemma iaf....O som det ser ut på jobbet nu med en massa vikarier så kan man iaf inte va hemma såvida man inte ligger med 40 gradig feber o yrar...Nej jag biter ihop o klagar inte alls utan ler o gör mitt bästa så långt jag kan iaf...

Fick iaf en masssssssa bra musik igår av min musikhämtar vän så jag kan sjunga en massa o träna inför resan ner till Falun så jag kan sjunga för Maria....Men sen så sjunger jag ju mer än gärna lite nu o då o det sker ju ganska ofta om man tänker efter....Har ju ikväll tittat på Singing bee o kickat ass med dom som var med där ikväll måste verkligen söka till nästa säsong om det blir ngn....Man måste ju försöka iaf o det är ju bättre att deltaga än att inte deltaga alls eller hur man nu säger....=P

Nej nu försvinner jag vidare ut o sen försöka o sova i sängen istället.....Lär väl inte lyckas ikväll heller då jag inte känner mig alltför trött men jag måste ju göra ett försök iaf.....


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Ja, det är verkligen ingen match att gå på toa här längre. Kändes nästan löjligt hur lätt det var att ta sig in o ut ;) Ja MKT snart:D Pussss

2009-11-28 @ 09:21:52
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0