Söndag = Städdag...

Idag så är det söndag o jag ska städa är tanken eller det är inte bara en tanke utan det är ngt om jag verkligen ska göra så att jag får lite ordning här hemma igen....Ligger efter med detta nu då skolan tagit så mkt tid så idag ska det bli ändring på den biten tänkte jag....Jag måste ju få ordning så jag vågar bjuda hem folk igen o sen så mååååste jag försöka hålla ordning oxå o inte lägga saker överallt så som det blivit nu....Men bara jag lägger manken till så ska det nog gå tror jag fast jag har ju lovat det förut då jag haft det nystädat o på ngt konstigt sätt så blir de oordning iaf....=P

Nehe dags att försöka lyfta upp rumpan sätta igång musiken o sen börja beta av rum för rum....Tror jag ska börja med köket o diskbänken denna gången får jag ordning där o kan sätta igång diskmaskinen så är redan mkt arbete gjort.....=D



Dags att byta om o sätta igång då....=P


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0