Söndag...

Idag så tog jag o bokade tvättstugan för att kunna få undan all smuts tvätt och för att kunna tvätta dunjackan som blev ordentligt skitig efter att ha burit smutsig hund i fredags....O även om jag har egen tvättmaskin inne hos mig så kan det faktiskt vara ganska så skönt att boka tvättstugan ibland o röja undan allt....Min tvättmaskin kommer jag iaf aldrig att göra mig av med för den var ett vääääldigt bra köp....

Har idag inte gjort så himla jättemkt har kollat på Andra avenyn på datorn så jag nu ligger i fas igen o hänger med i det som händer där....Sen så har jag ätit kexchoklad o druckit cola ja det är väl ungefär det jag kommit för mig idag....Blir ju lite mer aktivitet nu då när jag måste springa till tvättstugan som ligger i ett annat hus än mitt...Fast sen när jag är klar o ska plocka ihop där så kommer jag säkert som vanligt o banna att jag bokade den för då blir jag så mörkrädd o ojar mig o står i....Men jag brukar ta med mig hundarna dit sista gången även fast dom inte kan skydda mig så mkt så hinner jag märka om det kommer in ngn iaf eftersom dom sätter igång o skäller....=D

Nehepp nu ska jag vänta i 20 min innan jag kan rusa över gården för att slänga om i tvättmaskinerna....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0