Söndag/Måndag...

Klockan har passerat 24:00 o söndag har övergått till måndag men det känns liksom lite konstigt o säga att det är måndag nu för jag har ju inte fått sova ngt än o då har det inte riktigt blitt måndag för mig...Tänkte iaf blogga lite om min söndag o hur den har fortlöpt....

Klev upp ganska sent men kan till mitt försvar säga att jag iaf va vaken till nästan 3:00 o då får man sova till 11:30 tycker jag...För räknar man antalet timmar så blir det inte så saftigt iaf o jag kunde med gott samvete ligga i sängen så pass länge iaf....Klev upp o gick ut med hundarna o det snöade lite då men sen så har det inte snöat ngt mer alls under hela dagen....Har nu iaf duschat o klippt Mio oxå så nu är dom båda vita o fina i frisyren ska visa med en liten bild som jag tog nu ikväll så får ni se själva oxå....

Mio går verkligen inte o fotografera utan han blundar, vänder sig bort, tittar upp i taket eller håller på med en massa annat medans Rasmus sitter fint o tittar in i kameran o väntar tills jag säger att han kan gå....O för Mios roll så spelar det ingen roll än hur mkt man leker o lockar bakom kameran han kan bara inte se normal ut....Men som tur e så behöver han ju inte va ngn fotomodell eller så o då så gör det ju inget men ibland så vore det liiite roligt om han kunde titta in i kameran oxå....

Sen så har jag oxå idag skrivit på den tenta som ska lämnas in imorgon kl 18:00 ska skriva klart den imorgon för nu så orkar jag inte skriva ngt mer o det spelar ingen roll hur mkt jag kollar i mina anteckningar o böcker nu så känns det inte som ngt fastnar iaf....O då anser jag att det är bättre att vänta med det tills imorgon istället så det kommer ut ngt vettigt av det hela....För jag hoppas ju på att få uppgiften godkänd o då vill jag ju ha ut ngt av den oxå...O om en vecka så sitter jag o Maria på hotellet nu eller vi kanske ligger o sover oxå för den delen men i vilket fall som helst så har vi det supertrevligt....=D

Nu ska jag ta o vandra ut med dom små på en liten kiss sväng så jag får sova gott sen hela natten.....O vet inte om Rasmus antingen är extremt rastlös nu eller om det är ngt med hans klåda....För större delen av tiden sitter han o piper o stirrar ut mig just såna ggr så önskar jag att jag kunde kommunicera med honom för att få veta vad det är han vill....För även om jag leker med honom tills han sj inte vill längre så kan det gå 5 minuter så sitter han o stirrar ut mig o piper iaf....Men han sover ju på nätterna nu iaf då han inte behöver klia sig o det är jag väldigt tacksam för...


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0