Frusen...Trött...

Frusen o trött o känner mig allmänt seg ikväll....Men jag har ju vaccinerat mig mot grissjukan så ngt sånt kan det ju inte vara iaf...Är väl bara lite små slut sen jobbet idag antar jag men det blir säkert bättre sen....Ska in i duschen om en sväng igen, vet att jag duschade ju igår men om jag ska kunna fixa håret imorgon tills planeringsdag o allt så mååååste jag duscha ikväll....Sen så hoppas jag på att kunna gå vidare efter middagen o ta en cider eller två med Petra men vi får väl se hur kvällen kommer att fortlöpa helt enkelt...Om inte annat så får jag väl hälla i mig min flaska Baileys när jag kommer hem så blir säkert kvällen riktigt rolig ska ni se....=P...Risken är ju dock att jag mår dåligt på lördag morgon o det hade jag inte tänkt direkt utan jag får nog dricka lite lagomt så det bara blir trevligt istället....

Nehepp nu kallar duschen o lite riktigt bra musik att sjunga till....=D
Då kan inte denna kvällen sluta fel iaf hoppas jag såvida jag inte halkar i badkaret och slår mig halvt fördärvad men det ska vi väl inte hoppas på iaf....Återkommer senare om jag inte ramlat då vill säga.....



Attans sicken dålig låt....Men så efter ngn lyssning så är den riktigt skoj....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0