Heeeeeelg....

Äntligen helg o man får vara ledig igen o får sooooova lääääänge på morgonen vilket är såååå skönt tycker jag...Igår så hade jobbet planeringsdag vilket var väldigt givande o vi hann prata igenom allt som vi skulle...Sen så blev det mat på Dahlwinnies som måste vara en av stans bästa ställen tycker jag....God mat o väldigt trevlig personal på detta ställe vilket betyder mkt då man ska ut o äta....Hann med 2 cider o drink där oxå innan jag o Petra bestämde oss för att styra kosan mot Systemet för att fylla på cider förrådet....Vi äntrade en trapp uppgång för att släcka våran törst vi drack upp en varsin o sen så gick vi vidare mot krogen för att kolla läget där en sväng....Så med väskorna med cider så gick vi in o beställde en varsin Rosa Panter =P....Sen blev vi ju såååå kissnödiga o gick på toaletten men det var ju som lite undercover för att kunna dricka upp en varsin cider inne på toaletten istället....Sen gick vi ner mot en pub istället o köpte dricka i deras bar o sen satt vi där o lyssnade på deras jättebraiga musik o drack gott dricka o sen så var vi ju tvungna att dricka upp det sista som vi hade med oss oxå man kan ju inte ha med sig en massa hem eller.....=P

Ja det kanske inte är helt lagligt att dricka eget dricka ute men vi är ju inte direkt dom första som gjort det iaf så sånt ramaskrik behöver det ju inte bli iaf....O vi köpte ju faktiskt i baren oxå så vi stödde ju deras kassa iaf i slutändan så ingen behöver ju gråta floder direkt....Jag o Petra hade sjuuuukt roligt iaf o det är redan inplanerat ett kalas hemma hos Anna den 20 november o kalasen hemma hos henne har man ju aldrig en tråkig stund....=D
Så roligt att ha ngt att se fram emot oxå då känns inte den mörka tråkiga hösten sååå himla lång iaf utan man kan hanka sig igenom den oxå....=D

Nu borde jag lyfta rumpan ur soffan o göra ngt produktivt oxå är iaf bjuden till mamma o pappa på tacos middag ikväll så jag slipper ju den biten med att laga maten själv iaf....Så jag måste ju se till o ladda mp3 spelarens batteri nu oxå så jag kan lyssna på musik då jag vandrar dit ner sen....O min mp3 är ju sån att jag måste ladda batteriet via datorn lite tjorvigt ibland men det håller länge då man väl laddat det iaf....O då måste jag lyfta på rumpan iaf för sladden ligger i köket tror jag....=P

Återkommer kanske senare ikväll då jag kommer hem från middag o har orkat gått hem igen....=D


Skriv något till mig
Postat av: Maria

Vad härligt att läsa att ni hade super skoj =D Ähhh klart man ska dricka sitt eget så länge som dom inte upptäcker det ;)

Kramkram

2009-10-31 @ 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0