Iiiiiihhhhhh......=S

Nu är uppgiften inlämnad o jag vet inte alls hur det kommer att gå känner mig inte direkt sådär jätte pepp på att det gick bra men just nu kan jag inte påverka det hela så mkt heller utan mitt öde ligger i min lärares händer nu o jag kommer att våndas ända tills jag får betyget....Hoppas det kommer snart iaf så att man slipper vänta så länge....

Igår höll jag på att trilla av stolen både en o två ggr var nog bara tur att jag höll mig kvar uppe på den....Men men jag tror inte jag någon gång kan sluta att förundras över det manliga släktet...Dom är banne mig inte kloka ngn av dom o okej detta är min blogg o mitt liv så det är såklart att vissa delar av det jag fick sagt till mig kan komma att yppas här nu....Men jag kanske inte ska säga för mkt heller, vissa vet redan om vad det var för förslag jag fick igår ett förslag som alltså fick mig att inse vad män är för ena typer....Kan det inte vara nog med vatten på min kvarn nu tycker jag men det verkar inte som så utan dom fortsätter att hälla hinkvis med vatten där o det gör ju mig ännu mer tveksam till att det verkligen finns ngn vettig person där ute....Som lillasyster sa igår till mig "Vad är det för typer du hittar egentligen?????"....O jag det kan man verkligen fråga sig hur banne mig gör jag för att dom alla ska flockas runt mig när jag tror att det stämmer så visar dom sitt rätta jag iaf o allt blir bara såååååå fel....Nunnekloster börjar mer o mer låta lockande tror jag man kanske får vissla efter o kolla på munkarna i huset bredvid istället då....=P

Ikväll är det äntligen dags för ett pass Boxing igen för nu är både Petra o jag fit for fight o kan göra järnet ikväll så det ska bli riktigt skönt....Få jobba av lite aggressioner är ju aldrig fel o just nu så kan jag ju slå lite med tanke på det jag fick höra igår om inte annat....O med Petra har man aldrig en tråkig stund iaf ska oxå försöka övertala henne till att kanske följa med ut en sväng på fredag efter våran planeringsdag....=D

Nu blir det till o snart göra sig klar o åka vidare med hundarna o sen hämta Petra o sen göra av med lite energi....Får se om jag orkar återkomma senare eller om det blir imorgon.....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0