Inlägg 300...=D

Ja jag har kommit ganska så långt med bloggen måste jag få säga....Skriver nu på inlägg nummer 300 o det är inte alltför länge kvar tills jag firar ett år här på blogg.se....Flyttade ju min blogg från nogg.se för att få en större frihet att kunna forma bloggen som jag ville och för att kunna ha en chans till att synas mer....Nu tror jag ju dock att det är ungefär samma folk som läser här som läste på nogg.se...Jag har ju inte skyltat med bloggen så himla mkt egentligen utan har hållt den ganska neutral....I nuläget så skriver jag ju om sånt som jag vill ha med på min blogg o det innebär ju att jag skulle kunna lägga ut den på fler ställen men samtidigt så vet jag inte om jag vill att verkligen alla ska kunna komma in här o läsa....Ett exempel kan ju va föräldrarna på jobbet o just där kanske man vill skona dom från vissa saker jag skriver här....Men jag får väl se hur det blir om jag framöver pushar lite mer för bloggen på andra ställen oxå....

Idag så gav jag vika för en choklad kaka som låg i hyllan o skrek åt mig på affären...Men snacka om min besvikelse då den inte alls är lika god som det verkar på reklamen...O man blev alldeles konstig i munnen efter att ha svalt ner den tuggade biten...

Jag har köpt den till vänster då jag inbillade mig att den skulle vara jätteeeeeegod.....Men jag blev som sagt besviken o den till vänster vet jag inte ens om jag vill prova då jag inte är så himla förtjust i hallon...Hade de vart jordgubbar i den så hade det vart en annan sak....Så man ska alltså inte tro på allt som visas o sägs i reklamen alltså har jag nu lärt mig....=P

 


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0