Kväll....

Kvällen är här o jag är hemma från middagen hos mamma o pappa riktigt gott med tacos till middag man behöver ngt sånt dagen efter en runda på stan....Börjar bli lite små trött känner jag men ska försöka o hålla ut ett tag till innan jag går ut med hundarna o stupar ner i sängen...=D

Imorgon så ska det storstädas här hemma är tanken....Sätta ihop mitt nya vardagsrums bord som jag köpte i juli o inte lyckats få ihop ännu....=P...Sen plocka lite annat o dammsuga o torka av golven så att det blir bra här hemma igen....Ligger efter med sånt då det vart så mkt med skolan på slutet men imorgon så har jag tid över för att kunna städa så då måste jag göra det oxå....Brukar gå igenom rum för rum o då brukar det gå ganska så bra iaf...Sen så skulle jag behöva få min gamla tv fraktad på skroten o lite anant måste bäras till källaren....Storasyster ska ha mitt gamla vardagsrums bord iaf så det får jag se till så hon hämtar så är ju den biten löst iaf...Sen så ska jag ju måla om i vardagsrummet oxå inom en snart framtid så jag kan få till det som jag vill ha det....Har ju proffs hjälp till det så den biten är ju oxå löst mörk grå fondvägg o sen vitt på de andra väggarna så blir det nog toppen bra....=D

Ja nu har jag dragit ut på tiden en stund här oxå så nu kan jag snart gå ut med dom små iaf.....Återkommer imorgon med nya friska tag istället....=D

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0