Lever...=)

Jag lever o mår förhållandesvis bra men jag har ännu inte riktigt kunnat smälta Stephen Gately's bortgång...Jag kanske är konstig med då Michael Jackson dog så kände jag liksom inget annat än att Oj vad synd....Men nu så känns det bra mkt mer o dom i min närhet då särskilt mina systrar som vet hur mkt jag lyssnade på Boyzone förut kanske kan förstå lite....Dom har iaf tänkt på mig då dom först läste om vad som hände hänt och det betyder ju iaf ngt....Nu då det verkar stå klart att han kvävdes till döds av sina egna spyor så känns det så himla onödigt att han skulle dö....Han hade ju så mkt kvar att ge av livet o jag hade ju förhoppningen om att dom skulle komma till sverige oxå nu då dom skulle dra igång sin turne då nya skivan skulle släppas till våren....Nu är allt väldigt oklart om skivan ens kommer att släppas som jag har förstått det vilket jag kan förstå....Men skulle dom andra i gruppen välja att fortsätta och ändå ha en turne och hamna i sverige så kommer jag såklart att gå och se dom i vilket fall som helst...

Nu är klockan så pass mycket o jag vill hinna se veckans avsnitt av Andra avenyn innan jag lägger mig så jag ska kolla på det o sen krypa ner under täcket i min renbäddade säng....=D


http://www.youtube.com/watch?v=mhDC6k7dx00

Klicka på länken o lyssna...


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0