Lördag kväll...

Sitter hemma i soffan o äter natur godis o dricker en cider o är sjuuuuukt trött...Jag tror inte det är tanken att man ska vakna kl 8:10 en lördag morgon för att inte kunna somna om sen....Jag brukar ju kunna sova till kl 10 iaf o sen kliva upp o va utvilad...Men jag va ju pigg då jag vaknade imorse iaf så jag har ju inget o klaga på där iaf...Men det känns som sagt i kroppen nu då man börjar bli lite trötter....Men ska hålla ut ngn timma till innan jag går o lägger mig iaf....O så ska jag försöka o sova lite längre imorgon bitti istället...

Klippningen av hunden gick bra iaf eller jag tyckte de men se har inte ägaren ringt än så hon kanske gråter där hemma o river sit hår över hur hunden ser ut....Jag tänker dock inte ringa utan hör jag inget så tar jag för givet att det är bra o att dom är nöjda med hur det blev....Jag blev nöjd iaf o hoppas att hunden nu kan få den skötsel som han behöver för att inte få flera tovor....O att dom kommer hit med honom inom 6 veckor så det inte hinner bli så långt igen o han får en massa tovor....Imorgon ska jag som sagt ta itu med mina egna små nallar o hoppas att dom blir vita o fina igen....Nu e dom lite gråa till färgen så det är nog dags att dom får en dusch o klippning dom oxå...O det passar ju bra eftersom att jag ska klippa mig sj på onsd o då blir vi ju fina i frisyren allihopa...=D

Nu ska jag snart vända blicken mot tv:n o kolla på Körslaget har jag tänkt....Har inte full koll på vilka som är körledare än så det ska bli skoj o se...Såg ju när det gick sist så måste ju se om det är lika bra igen o om min favorit kan vinna denna gången oxå....Nu har jag ju ingen favorit än men ska säkert lyckas få de denna gången oxå....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0