Måndag...

Sitter lite lösare i skoluppgiften iaf o ska nog kunna få till ngt av det hela tills den ska vara inne imorgon kl 18... Blev lite klarare efter att vi haft träff med läraren o man får sina små tips som man behöver....O jag tar tacksamt emot det jag kan få eftersom det är första gången man skriver en sånhär uppgift som vi nu faktiskt ska få betyg på...O jag vill ju helst få G på denna uppgiften oxå så jag kan gå vidare mot nästa istället....Men jag ska göra mitt bästa o lämna in den o sen hålla andan tills betyget kommer...

Annars så har jag idag inte gjort så mkt annat, kom på för ngn timme sen att jag inte ätit middag idag o då var klockan för mkt för att jag skulle orka med att laga ngt iaf så det fick räcka med fil ikväll....Som tur e så funkar ju det när man inte har barn som ska ha middag...Vovvarna har ju sin hundmat framme så dom är det ju inte synd om iaf....Sen så har jag lyssnat lite på all den underbara musiken som jag under året lagt upp på bloggen o man blir riktigt glad av att höra vissa....O vissa får man lite andra känslor av att höra...Man kanske kommer på att ngt särskilt hänt då man hört just den låten eller ngt sånt....Men i vilket fall som helst så ällllskar jag musik o skulle inte kunna klara mig utan den....

Nu luktar de konstigt nog väldigt mkt kaffe i min lägenhet o jag som inte ens dricker kaffe själv....Kanske mitt spöke är tillbaka för att bjuda på kaffe hoppas bara han har mjölk med sig oxå för annars kan jag inte dricka det...=P...Fast om han har med sig bullar så spelar det inte så stor roll faktiskt....Fast nu börjar jag undra om det är som så att ngn av grannarna glömt ngt på spisen istället för nu luktar det bränt istället....Nu har jag luktat ute i trappen o det är ngn av grannarna som misslyckats med matlagningen för där ute luktar det inte gott direkt...=S...Men det kanske snart kommer en hel hoper med snygga brandmän då o bankar på dörren o det vore ju riktigt trevligt som omväxling...=D

Nu ska jag fundera på vilken refräng jag ska sjunga då jag snart ska ut med hundarna....Funkar så mkt bättre att vara ute o gå om jag får sjunga lite för mig sj o då känns inte det mörka så mörkt....Vill ha snö nu så det blir mkt ljusare ute istället o tänker det inte komma ngn snö så får det banne mig bli sommar igen så det är ljust dygnet runt istället....Jag är en riktig ljusmänniska o tycker om att ha det ljust omkring mig jag ser till exempel gärna på tv eller film med taklampan tänd....Visst kan jag släcka om jag ser med andra för att göra dom till lags men annars gör det inte mig ngt om det är tänt....=D




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0