Njaee....

Lördag o jag borde verkligen sitta o skriva på skoljobbet men har inte ork eller lust till det just nu...Har nog kommit i en skolsvacka tror jag för inget verkar funka känns det som....Men jag ska nog få till skrivjobbet iaf hoppas jag så jag får någon form av betyg på det iaf....Skam den som ger sig iaf =P

Måste bara få reflektera över en återkommande dröm som jag har som då handlar om mitt framtida barn som i alla drömmar är en liten dotter....O jag har ju vid ett flertal tillfällen drömt om andra i min närhet då dom fått barn o vad dom ska få o det har ju stämt alla ggr så det kanske kan stämma på mig sj oxå vem vet....Ännu en sak som oxå alltid är återkommande i dessa drömmar är att jag är själv med min lilla dotter så det kanske är så som det oxå kommer att bli....Kanske det är en sanndröm som upprepar sig ganska ofta nu för att det kanske betyder att det är ganska nära dit...Fast jag har ju tänkt att jag ska plugga klart nu först o sen kanske tänka på barn lite beroende på vart i livet jag befinner mig o hur mitt liv ser ut då...Just nu så fungerar livet bra o jag trivs med alla mina underbara vänner som jag har runt mig o jag har endel skoj att se fram emot just nu....

Nu ska jag snart vandra ut med dom små en sväng för att sen sjunka ner i soffan o titta på tv o komma ner i säng i någorlunda tid för att ta mig upp imorgon för att skriva jobbet o sen för att förhoppningsvis gå på lite kalas kanske....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0