Onsdag....

Så värdelös på att komma på rubriker nu så jag håller mig till dagen istället o det får funka...=P

Idag så har skolan bestått av att sitta framför datorn först mellan 10-12 o sen mellan 13-16 så jag va sjuuuukt trött då klockan närmade sig 16 så jag vet inte om jag fick in ngt alls på slutet....Men efter att ha suttit o skrivit på arbetet innan i dagarna så känns det som om att det hade vart skönt med lite vila idag oxå men tempot är ganska så högt o man hinner inte med allt jämt....Men nu ligger jag i fas iaf o det känns bra så jag hoppas kunna ligga kvar där tills nästa vecka oxå....

Känns lite tråkigt o blogga om dagarna nu då det inte händer ngt alls typ....=S
Är ju inte direkt så att det händer en massa saker då jag sitter hemma på rumpan med datorn eller har näsan i böckerna eller annat....Fast det skulle ju va lite roligt om det ngn gång kunde hända ngt riktigt skojigt då man sitter hemma oxå....Men än så länge är det väldigt lungt o skulle det hända ngt så lovar jag att blogga om det på en gång....=P

Mitt liv rullar oxå på som det ska försöker o försöker o försöker att äta nyttigt men det är lite svårt o jag äter inte så mkt godis o sånt under veckorna men äter ju fel mat oxå o det hjälps ju inte då....Felet är att jag inte äter nog med grönsaker o frukt men jag ska verkligen försöka att ändra på det....O sen så måååååste jag bli bättre på att gå med vovvarna oxå imorgon är en sån dag då jag borde gå istället för att ta bilen o eftersom det inte är ngn träning imorgon så borde jag ju kompensera det hela med att gå....Så detta innebär att jag nu måste gå ut med hundarna så att jag orkar upp imorgon o kan gå på jobbet....O jag måste ju upp lite tidigare oxå så jag kan fixa till frisyren åt rätt håll så jag ser ut som folk oxå....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0