R.I.P Stephen Gately...=(

Musikvärlden här enligt mig inatt tappat en av sina största en som har förgyllt mina dagar med sin skön sång under flera år....Den stjärna som inatt tog sina sista andetag var Stephen Gately en av frontfigurerna i Boyzone som var riktiga stora under en del av 90-talet.....Han var på Mallorca med sin partner Andrew och hade på fredags kvällen varit ute o druckit några drinkar han kom sen hem o la sig för att sen inte vakna mer, dödsorsaken är inte fastställd än...

Jag gillade verkligen Boyzone under deras storhetstid o har deras skivor hemma i stället o kommer självklart att köpa deras Greatest hits album som sägs komma på tisdag....Kommer att köpa det som en hyllning till Stephen men även för att jag verkligen vill ha det hemma i min samling....

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva så jag delar mkt hellre med mig av deras underbara musik...Känns lite som det faktiskt kom som en chock då man läste om det imorse.....Så här kommer några av deras favoritlåtar för mig fast jag gillar dom alla så det är svårt att välja....

 










Stephen Gately R.I.P


Skriv något till mig
Postat av: Jenny Persson

Så onödigt!! Tänker på dig!!



Stora kramen

2009-10-15 @ 20:39:38
URL: http://golden.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0