Sista dagen...

...på veckan är här o man ska ladda inför veckans alla nya utmaningar....Livet rullar på ganska bra nu förtiden även om jag fått tänka om lite men mitt fokus nu ligger på mig sj o ingen annan för stunden...Måste få ordning på allt runt mig sj först o har ju tagit tag i träning igen vilket känns jätteskönt....O jag känne rmig gladare nu om dagarna o skolan känns som om att den funkar bra o jobbet funkar väl det oxå även om det känns som jag blir bortglömd där titt som tätt...Men jag kämpar på o visar med både röst o kroppen att jag faktiskt har stor rätt till att vara där o att jag inte accepterar att bli bortglömd...

Tanken idag var ju att jag skulle duscha hundarna en sväng men då man vaknade imorse o såg att det snöade så skippade jag den tanken helt o placerade rumpan i soffan o har suttit där mest hela dagen....Ska nu istället sätta mig o lyssna på en föreläsning från skolan som jag ska ha hört på tills imorgon visst hade jag kunnat göra det tidigare men jag glömde liksom bort att jag skulle lyssna på den tills imorgon så då får jag göra det nu istället...=P


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0