Sitter fu**ing fast....

Detta skolarbete gör mig gaaaaalen o jag förstår inte alls vad det är lärarna vill ha fram denna gången....Hur jag än vrider o vänder på det så känns det bara som det jag hittills skrivit är helt fel....O tankarna snurrar iväg åt helt andra håll hela tiden så inget alls fungerar som det ska....Sliter mitt hår o vill helst bara skrika o gråta på samma gång för att få det ur världen....Men jag vet inte om det skulle bli bättre av det heller det bästa vore kanske helt enkelt att gå ut med hundarna o sen krypa ner under täcket o glömma allt o försöka sova....Har ju sittning med läraren imorgon i alla fall o hoppas att jag efter den stunden kan känna mig lite klarare i huvudet o veta hur jag ska färdigställa arbetet annars så går jag under med denna uppgiften....O det är väl klart att jag oxå skulle känna såhär någon gång under studietiden men inte att det skulle kännas såhär hopplöst....

O inte har det väl hjälpt att jag hamnat lite efter denna veckan pga flunsa vaccin o lite annat....Trodde aldrig att man skulle få så ont av sprutan tror jag åkte på alla biverkningar som man kunde få...Svullnad o rondnad runt sticksåret en svullnad som har gjort riktigt ont o som gjort att jag inte sovit som jag ska...Fick feber o frossa oxå o mådde allmänt dåligt...Armen gör fortfarande ont o är svullen o alldeles hård på ett område om 5*5 cm ungefär...Såhär i efterhand så hoppas jag verkligen att det va värt det hela o att jag verkligen nu ska klara mig från riktiga svinflunsan....Jag har ju inte haft flunsa sen 1990 så jag har ju klarat mig bra hittills i alla fall så egentligen tror jag inte att jag hade fått svin flunsan i alla fall....Men för att lugna mamma så tog jag sprutan så nu hoppas jag som sagt att jag ska klara mig...

Detta inlägg verkar inte innehålla ett uns av vettighet egentligen så jag kanske borde försöka mig på att få till något vettigt i alla fall....Men vette tusan vad det skulle kunna vara...

Just nu så rusar det runt 1000000000 tankar i skallen o dessa tankar har inget alls med skolan att göra utan det är en massa annat som virvlar runt o som jag försöker o lägga på plats....Ibland så känner jag mig som den uslaste människa som finns o att jag inte är värd de underbara vänner som jag har runt mig...Känns som jag bara gör folk illa vilket jag inte alls vill så därför är jag så rädd för att släppa folk för nära inpå mitt liv oxå...Avskärmar mig o flyr istället in till mitt egna lilla gömställe det ställe där jag bara släpper in mina allra närmsta....Blir ibland rädd för att släppa in andra där oxå men om jag ska kunna bli riktigt lycklig så tror jag att jag måste kunna släppa in någon där oxå till slut....Men just nu så fungerar det bra som det är så då låter jag det vara så....Tiden får helt enkelt utvisa vad som kommer härnäst o just nu så ska jag försöka o sortera ut tankarna så jag får dom på plats...






Min Idol 2009....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0