Skojigt...=D

Sicka duktiga läsare jag har nu som hjälper till att höja min statistik snart är jag uppe i samma höjder som Kenza o dom andra bruttorna...=P...O då ska jag oxå börja att lotta ut fina vinster här i bloggen som ni kan få vinna...Kan ju bli allt mellan himmel o jord det, vad sägs om en halvfull schampoo flaska eller en nästan oanvänd servett...Det är priser som heter duga det vill jag lova....=D

Idag så har jag inte suttit i min skööööna soffa i mer än ca 30 min under tiden jag slängde i mig middagen som inhandaldes så lokala grillen...Jag har haft skoljobb o sen dusch av hundar på schemat så jag har inte alls hunnit kännt efter om jag är trött men nu så börjar det lite smått komma krypande o ögonen börjar att bli ganska så tunga...Så snart ska jag lägga ner mitt huvud och sluta mina bruna o försvinna in i drömmarnas land o vakna av att klockan snart ringer o jag ska infinna mig på jobbet...Dom ringde idag o frågade om jag kunde hoppa in extra några timmar imorgon vilket faktiskt passade bra just imorgon o det blir ju ngn extra krona på kontot sen oxå vilket alltid behövs då man lever som fattig student...=D
Sen ska jag in med Rasmus till veterinären så dom får kolla på hans ben som han håller på att äta upp, vet inte om det är så att det är hans hudinfektion som spökar ännu eller om det är ngt annat han dragit på sig....Han fick ju va helt frisk i nästan 3 år tror jag men så drog det igång nu igen o vi åker in o ut på djursjukhuset för att försöka få bukt med hans problem...Sen efter det så ska jag snabbt hem med honom för att sen åka in igen till stan för att gå på dejt med underbara Marlen en svängva alltför länge sen som vi sist sågs...O vi har ju ännu en trevlig sak inplanerad lite längre fram som jag tycker ska bli jätteroligt...=D
Sen imorgon så är det dags för ett pass boxing igen o jag hoppppppas verkligen att Petra ska följa med på det imorgon så jag får tillbaka min sparringpartner....Har ju saknat henne på träningarna nu då hon vart ute på resa till varmare länder behöver ju ngn som peppar mig sådär bra som bara hon kan....=D

Nehepp nu ska jag blåsa på håret lite o sen vandra mot sängen o dra täcket upp till hakan o sen försöka att sova...Men vi höres mer imorgon antar jag...Är ju i mitt bloggesse nu o då måste jag ju försöka o hålla lågan levande ett tag till....

Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Nu när jag kan lite mer och vet vad allt betyder lyckades jag ändra färgen på kommentarlänkarna och så i din blogg. Du vet som du ville under alla inlägg:). Puss

2009-10-06 @ 16:06:41
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0