Söndag...

Igår hölls begravningen för Stephen Gately i Dublin natten innan hade de andra medlemmarna i Boyzone tillbringat tillsammans med honom i kyrkan...Det har kommit fram att han dog av naturliga orsaker att han drabbades av ett lungödem som gör att det samlas vätska i lungorna och att han hade behövt akut hjälp för att hans liv skulle ha kunnat räddats...Mer än 3000 människor földe begravningen utanför kyrkan med hjälp av högtalare inget tv-team blev insläppta i kyrkan vilket jag tycker var helt rätt...En begravning är ngt privat som ska delas av familj och vänner till den avlidne....Det ska inte göras till ngn show för att dra in mera pengar....

Känns inte som om att jag ännu fattat att han faktiskt är död även om jag sett alla inslag o läst allt som finns att läsa...Hans musik kommer iaf att leva vidare och på så sätt kommer ju en del av han vara levande....

Ska snart ner i sängen jag o förbereda mig inför skolan imorgon...Vi ska få vårat första inlämningsjobb imorgon som vi kommer att få betyg på så det känns lite spännande....Hade ju ett skriv jobb som test för ngn vecka sen men då var ju allt så nytt så man visste inte hur man skulle förhålla sig till allt...Så jag hoppas att det kommer att gå bättre denna gången iaf då man fått lite träning....Men jag har ju ca två veckor på mig att skriva ihop jobbet och tisd o onsd denna veckan som kommer är schemalagda åt arbetet så då ska jag sitta och försöka gå igenom allt jag behöver ha koll på innnan.....  


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0