Sussa sängen....

Vart ute med vovvarna nu o det var riktigt kallt ute ikväll....Har inte kollat ngn temperatur men det är nog flera minusgrader skulle jag tro....Men samtidigt så var luften så frisk o klar så det var riktigt skönt att va ute en liten sväng...Går ju inte så långt på sista rundan utan går så dom kan göra ifrån sig o sen så går vi in o dom dyker ner i soffan eller sängen o somnar på en gång...O så sover dom tills jag vill kliva upp eller tills min klocka ringer lite beroende på när jag ska upp det vill säga....Men är det för tidigt enligt Rasmus så kan han mer än gärna ligga kvar i sängen istället....

Chokladen ligger kvar på bordet ännu o jag har inte ätit ngn mer ruta....Gommen är fortfarande konstig sen jag svalde sista rutan för flera timmar sen....Känns som det är ngt som hänger kvar där bak o som inte åker ner riktigt....Först trodde jag att jag höll på att få ngn allergisk reaktion på den men det verkar inte som så...Men den var ingen hit direkt så jag kanske får skänka den till pappa istället som verkligen äter all choklad som finns....O då gör ju jag en god gärning oxå så det blir ju liksom en vinning åt oss alla förutom att jag går miste om chokladen...Men det innebär ju att jag borde få köpa ny sån istället o då kan ju jag köpa ngn som jag vet att jag redan tycker om istället....Fast jag borde nog hålla mig tills helgen istället o lägga fokus på träningen denna veckan o verkligen ta i så jag känner blodsmaken i munnen...För jag känner verkligen att jag kan ta i mer o mer för varje gång jag är dit....O det tycker jag är ett gott betyg iaf...Fast jag kan erkänna att jag fuskat denna helgen så det står härliga till....Skulle vilja få till det så att jag kan gå en låååång promenad på morgonen för dom säger ju att det är väldigt bra att gå en sån innan frukost....O det borde gå de dagar som jag inte ska jobba iaf bara jag piskar mig sj upp ur sängen o rör på mig så jag kanske ska slå slag i saken imorgon o ta en lite längre runda med dom små i handen o musiken i öronen....Kan ju satsa lite försiktigt till o börja med o sen försöka att utöka det hela till en längre runda....Jag ska ju vara i form för beach 2010 är tanken o det känns ju inte som ett helt omöjligt mål o man får ju inte ge upp i första taget...Men jag måste tänka om vad gäller sötsaker o sånt så att det ger mer resultat än vad det gör i nuläget....=D

Nu ropar skönaste sängen på mig, kudden o täcket är så ensamma säger den så det är nog bäst att jag går o gör dom sällskap så dom slipper känna sig så ensamma....Men jag återkommer snart o ska försöka få lite mer ordning på bloggandet nu igen....Va mkt med skola o annat förra veckan så jag hann inte med det jag skulle kändes det som....Har ju ett arbete framför mig nu men det känns ändå ganska så lungt med det än så länge....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0