Torsdag...

Träningen är avklarad för ikväll o den va sjuuuukt jobbig, till en början så trodde jag att det inte skulle va så jobbigt o ligga på lite bollar o sånt men de va de....=P....Som tur va hade jag väldigt bra sällskap som gjorde träningen mkt lättare o med Märit på träningen så har man aldrig tråkigt...O det gör ju träningen lite lättare iaf o man orkar ta i lite mer....Så nu känns de att man faktiskt orkar lite mer varje gång o det känns jättebra för då börjar det väl bli resultat iaf...Så till jul kanske man orkar ligga på vanliga plankan i en hel minut o kan känna sig lite tränad iaf....=P

Nu ska jag snart ner i sängen o sova så att jag tar mig upp tiiiiidigt imorgon o kan duscha o fixa mig ordentligt eftersom det är fotografering på jobbet imorgon o då vill man ju se ut som folk iaf....O ända chansen för att jag ska få till håret är att duscha imorgon o föna o platta till det då annars så kommer jag inte alls få till ngt....O man ska ju leva med detta kort i ett helt år så då gäller det att inte se ut som ngt miffo....=D

Avrundar här nu o lämnar er med lite kloka ord denna gången....

"Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya"

Ngn som känner igen dom kanske....???


Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Jaa andra avenyn ju. Och du det är väl svårt att helt undvika se ut som ett miffo när man är ett litet miffo, tänkt på det. Hihihi. Pussokram

2009-10-01 @ 23:40:56
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0