Zzzzzzz...

Ja ja jag ska snart ner i sängen o sova jag ska bara först torka håret, plocka fram kläder tills imorgon o så borde jag försöka att hinna med o packa det jag ska ha med mig imorgon oxå....Har dock kommit på att min väska nog är för liten för att jag ens ska kunna få ner kalendern så jag vet inte hur jag ska göra eftersom jag inte vill ha med mig alltför mkt om jag lyckas få med mig Petra ut på annat....Jag har ju som sagt iaf duschat, rakat mig här o där (man vet ju aldrig vart man hamnar =P ), fixat naglarna med nytt lack o pyntat dom med små blommor oxå...Tog kort på det hela men det blev inte bra o så tog batterierna i kameran slut o jag vet inte vart jag har dom andra som är laddade så då får det vara för stunden...Kanske orkar fixa det på lördag eller så om jag är pigg nog o hinner helt enkelt....

Nej nu måste jag göra det jag ska göra innan jag ska ner i sängen o sova....Kanske måste stryka lite oxå om jag har riktig otur....=P...Konstigt att jag inte har ngn här hemma som kan göra allt sånt åt mig behöver en allt i allo man helt enkelt....=D

Ja han kan säkert stryka lite oxå....=P


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0