....

Har inte hunnit/orkat/velat blogga på en vecka då det varit så mkt annat som snurrat på i skallen...Har hunnit varit ner till Falun o kollat in skolan o dom andra kurskamraterna o efter två väldigt intensiva dagar där så var jag vääääldigt trött då jag kom hem....Jobbat två dagar o sen försökt o varva ner för att få lite helg oxå....Åkte in o shoppade en skrivare idag då jag har insett att jag inte kommer att klara mig utan en sån....Åkte sen o hälsade på Camilla o Niklas o lilla Sara o fick middag o sen en trevlig kväll då jag slapp sitta hemma sj iaf...Spelade några rundor Wii oxå o då blir jag såååå sugen på att köpa ett sj men de går ju inte o köpa bara för att heller....Särskilt inte nu då man ska leka fattig student i 3,5 år....=)

Nehepp nu e de slut på bloggandet för ikväll...Ska bli bättre på de e tanken men vill ju göra om bloggen oxå så jag känner mig lite mer manad till att blogga....*hint hint* Lillasyster förstår du vinken nu eller....=P



Sååååå bra....Really love them...


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Haha, jaa jag tänkte på dig när de blev 2-0, vi tolkade ju bara din dröm lite fel;) Det var denna helg och inte förra:)

2009-09-06 @ 15:46:04
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0