Fääääärdig...

Eller ja jag tror att jag är det iaf....Tentan gick bra idag o jag tror att jag iaf har lyckats med att få ett godkänt så allt över det är ju bara ett plus i kanten...Jag kunde iaf svara på frågan jag fick o kunde sen svara på det som läraren frågade oxå....=D
Så nu är det bara att hålla ut tills imorgon då man får mailet med svaret på om man klarade de eller inte...=S

Imorgon stundar jobb igen med alla härliga barnen o ska bli roligt o få träffa personalen igen oxå, man måste ju ut o leva lite i samhället oxå så man inte blir helt isolerad med böckerna....O jag tycker ju väldigt mkt om mitt jobb så då är det bara skönt att få komma dit i några timmar....O jag tror att det uppskattas av barn o föräldrar att jag visar mig där emellanåt iaf....

Funderar på om jag borde göra mig en skål pop-corn sen till starten av Greys ikväll....Det borde man väl kunna få unna sig ibland tycker jag fast frågan är ju som vanligt om jag ens orkar kliva upp ur soffan för att göra den skålen...Ibland så tar liksom tröttheten över o jag struntar i allt som har att göra med att jag måste kliva upp ur soffan....=P

Nu ska jag dock återgå till att titta på tv o fingra på datorn ett tag....=D

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0