Glömde...

Glömde ju berätta det viktigaste för dagen....Den e här nu...Mmmm min lilla svarta leksak som både kan låta o vibrera...Ooooo nej det är inget snuskigt utan min lilla mobil som e här....=D

Har inte kommit på vad den ska heta än men det gör jag nog ganska så snart iaf tror jag....Jag håller så smått på o lära mig känna den iaf o försöka förstå mig på alla finesser som finns...Har inte lyckats lägga en låt som ringsignal än men ska nog lyckas få till det oxå....Kruxet va ju liksom bara att beskrivningen är på norska så jag förstår inte riktigt allt...Men ska nog lyckas ta reda på det snart iaf...=D

Hur som helst så är jag glad att den är här o jag kan verkligen rekomendera www.komplett.se som din leverantör av mobiler iaf...Det funkade för mig o den va olåst o kostade inte så farligt mkt iaf o dom har ju en massa annat oxå som man kan shoppa....=D



En sån svart ligger i min soffa nu....=P


Skriv något till mig
Postat av: Josefin

Ja måste ju komentera här me o inte bryta trenden.. Inte för ja vet va ja ska skriva men döp mobilen till slurpen eller gullebullefånen.. Då skulle i alla fall ja bli störd på dej.. =D

2009-09-30 @ 21:39:01
Postat av: Maria

Nu har jag kollat bloggen....och????

2009-09-30 @ 21:41:08
Postat av: Maria igen

Skoja bara ;) Snygg :D Såg den på reklamen nyss men hihihihihi jag skulle nog föredra rosa ;)

2009-09-30 @ 21:42:45
Postat av: Honey

Haha, har du äntligen fått hem din lilla älskling nu... sikken tur då s

Ni får ha de en trevlig kväll gumman, du, mobben och hundarna. kramis

2009-10-01 @ 21:57:32
URL: http://honeyflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0