Jag är friiiiiiiii....

Japp jag är fri från min gamla bil min lilla röda Ford är nu inte min längre o ingen kunde va gladare än jag....=D
Det känns som en sten lättat från mitt hjärta o jag kan nu gå vidare o inte behöva tänka på den bilen längre...Fast jag har ju kvar den i garaget än eftersom den är avställd men har skickat in alla papper nu så jag hoppas på att han snart får sina papper så att han kan hämta bilen....Men den dagen jag rullar ut den ur garaget för sista gången så kommer det att kännas sååååå skönt....Jag hoppas bara att han som köpt den kommer att bli nöjd o att den inte felar så mkt den har ju funkat bra under tiden jag haft den iaf...Felet har nog bara varit att jag aldrig vart riktigt nöjd med den eftersom att den va ett impulsköp sen jag krockade för några år sen....Men nu har jag en bil som jag älskar o tycker om att köra så jag kunde inte vara nöjdare....Så nu börjar livet att ordna upp sig på flera än ett sätt så jag kan andas ut o lägga vissa saker åt sidan o Forden är en av dom eftersom jag försökt o sälja den sen i juli....

Annars idag så har jag ägnat mig åt ett seminarium om skolans historia va ganska intressant förutom att jag hade skjukt ont i magen då det är den tiden i månaden just nu....Men jag lever ju iaf så då får jag väl vara glad o proppar i mig Ipren så att jag ska orka med o hålla mig upprätt....Kan ju bara hoppas på att det är bättre tills imorgon iaf o att jag kommer upp i tid...Måste sitta vid datorn kl 13 iaf o de ska jag väl klara av iaf hoppas jag =D

Ikväll så stundar träning igen så då är det bara att kavla upp armarna o sätta på sig handskarna o slå lite granna...Hoppas på att det blir lika roligt som dom andra gångerna jag gått men det tror jag att det blir....Har ju sällskap av Josefin ikväll iaf o då är det ju lite lättare att gå dit iaf...=P...Så nu ska jag ladda resten av tiden så att jag kan ge allt sen....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0