Kändisdjungeln....

Okej jag kanske e den enda som verkligen gillar detta programmet men jag har sett i princip varje avsnitt o har faktiskt tyckt att det har vart underhållande....=D
Min självklara favorit har varit Karl-Petter för han är verkligen sig själv o verkar vara precis som han är på hemmaplan o sånt gör han som person såååå himla bra....Gillade han då han va med i Bonde söker fru oxå o nu verkar de som han hittat sin fru oxå så då vore de ju skoj om han kunde få vinna detta oxå...Jag lär väl få hålla mig tills på sönd o se reprisen då av finalen eftersom jag ska på mosters kalas imorgon o det är väl kanske inte god sed att smita iväg för o kolla på tv kanske....Men det kanske kan va som så att de just mellan 20-21 är dags för vovvarnas promenad o om jag liksom då bara råkar gå förbi en tv så borde de ju inte göra så mkt tycker jag...=P

Nu borde jag gå ut med dom små o sen försöka sova....Måste ju upp o duscha imorgon innan man beger sig av till skogen får ju försöka o göra sig till lite iaf då man ska på kalas...Man kan ju inte komma o lukta hur som helst heller även fast man ska till skogen....Risken att man träffar ngn som vill lukta på en är nog extremt liten iaf men man behöver ju inte förpesta luften för dom andra som är där....Inte för att jag luktar riktigt så illa men man kan ju lukta riktigt gott istället....=P

Vem vinner?????


Skriv något till mig
Postat av: cristoper

kal petter :d

2009-09-25 @ 22:15:44
Postat av: Anna

Haha, vad meeenar du?! Att det INTE kommer dyka upp massa hotta killar i Föreningshuset...?!?

2009-09-26 @ 10:40:10
Postat av: Marlen

haha, du är kanske den enda som gillar det ja;) Jag tycker inte det är kul, men har av någon underlig anledning sett nästan alla avsnitt! :P Håller på Karl-Petter jag med! :D Puss

2009-09-27 @ 17:20:05
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0